just dance. dance. vale.

obama har mycket att leva upp till. tror det kommer bli jobbigt för honom att genomföra så mycket som människorna förväntar sig av honom. men det var bra att han vann. han kan nog ge tillbaka den respekt de förlorat genom åren.

jag använder snooooz-knappen för mycket. inte bra. min mor får komma upp och väcka mig varje dag. jag måste gå och lägga mig tidigare.. men nu har jag hittat en underbart spännande bok (från min favorit författare Dennis Lehane) som jag inte kan lägga ifrån mig. Gone baby, gone heter boken och redan från första sidan är jag fast <3

sen var det något mer jag ville skriva men kommer inte ihåg vad det var :S haha kanske om den stora klippska donnan som inte kan stava eller har alla hjärnceller på hennes sida.. :D haha. nej. inte skriva om henne.

Kommentarer
Postat av: Adnan

Den filmen har ja sett :D om de är samma. höhö

2008-11-06 @ 17:17:30
URL: http://annasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0