london calling

måste kommentera idol och säga att de tre som hänge löst var de tre sämsta denna fredag. dock var jag glad över brunett robin eftersom i fredags var det första gången jag hörde att han har en sångröst. det enda han behöver jobba med är hans självförtroende. om han hade trott mer på sig själv hade han inte behövt hänga lös.
johan var grym måste jag säga, och blondin robin. sen var kevin grym, riktigt grym. jag trodde inte jag såg på idol utan en utav hans konserter. bra kevin! han ska vinna för han är en idol.
trött är jag på anna som bara kör balader och gråter. LÄGG AV MED DET !
lars, som jag inte gillar för han verkar vara lite för hm djup? grubblare? knepig?, aja, han var också grym i fredags :D haha, tyckte detta var hans bästa framträdande i idol. BRA KILLEN :D älskade det.

puss på er och om ni ska fika i stockholm gör det på the coffee place

Kommentarer
Postat av: Larsson

Åh äntligen Malin, äntligen.

HEJA LARS! ;)

2008-11-02 @ 23:43:32
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0