göteborg

igår tog jag bilen, efter att jag hade vaknat hos vikki och sen kört henne till oasen, till göteborg ^^ (fin mening). påvägen hämtade jag upp chrille och ossa och sen gjorde jag sönder min nummerplåt och nu tror chrille och ossa att jag inte gillar danskar. brööl brööl.
vi åt en massa i göteborg och var allmänt skumma. sen snackade vi massa minnen och vad vi skulle göra i framtiden. vi hittade även kacke på ett café men hon hade en enorm stress inom sig och skulle lämna sin bil hos sin far.

när jag kom hem gjorde jag inget vettigt. jag bestämde mig efter en lång stund av tråkighet att sätta på en film; shakespear in love, och jag blev kär :) eller jag önskade att jag var kär.. ursh vilken höst.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha det satt min syster och kollar på typ hela helgen och hela måndagen med... typ

Något om att skriva en analys om det eller nått tror jag men ää

braaa val ändå Malin!

2008-10-07 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0