idol 2008

jag är väl ingen trogen tv tittare men så denna helg har jag inte haft mycket med språket att göra så tv har blivit min grej och det inkluderar ju då även idol. är lite shokad över de olika människor som är kvar i programmet...
1. lars, min mor kagar på min dödsmetall eftersom de skriker enligt henne. allt denna kille gör är att skrika väldigt hest. zz. jag anntar att han går på vixblå.
2. yasmin, tråkig tråkig och ännu mera tråkig.
3. robin b, varför? fjortis?
4. robin e, varför är han så anonym? varför använder han inte sin röst? DETTA ÄR EN SÅNG-TÄVLING!

men sen har vi de som är bra :)
1. johan, omg. han är grym. han använder rösten på ett sånt känslosamtsätt och använder den till max <3 puss
2. kevin, hihi, han är så söt, liten feminin touch i rösten kanske men han vet vad han gör. michael jackson?
3. alice, hon verkar ha fattat vilka typer av låtar som passar hennes röst
4. anna, ja hon sjunger bra men varför måste hon gråta hela tiden? zzz.


johans bästa framträdande med en underbar låt.

Kommentarer
Postat av: Larsson

Malin malin malin. Nu blir jag nästan lite ledsen på dig. JOHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han kan ju inte sjunga, han är ju bara irriterande, är det någon som är fjortis är det ju han. NEJ FY FAN! Det där gillar jag inte. Shape up babe! ;)

2008-10-19 @ 23:27:04
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0