i'm home with my TV and shirt

bussen hem luktade ny. den såg väldigt ny också, det som var synd med bussen var att om man hade krockat med den hade jag haft en del nackskador. tragiskt. tur att det bara var massa små barn med bussen idag.

sen blev jag berörd idag. det var skumt. men väldigt berörd, och charmad på sitt sätt. nästan så jag blev lite generad. somliga kommentarer som man bara vill höra, men man vet att man aldrig kommer få höra dem, men just de kommentarer som får en att nästan rysa av glädje.. nej jag vet inte. men när man väl hör dem, utan att känna det på sig att det kanske kommer en sån kommentar och så kommer det en sån kommentar. vad gör man? jo man fortsätter som om inget har sagts. oj va detta blev invevat.

och nu när jag tänker på det. HAHA. klassfotot för skolkatalogen tog vi i måndags, och yey det var bara det som har kemi b som visste om det. lyckat. inte alls. det ser ut som om jag lider. verkligen liiiiiiiider. oj, nu ringde farmor och vi pratade lite. hon är en sann göteborgare :) tycker om henne. nu är jag lite kär i hyde i that 70s show. löööve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0