stockholm HT08

japp, nu sitter jag här i mitt, saras och beas hotellrum och har precis vaknat. vi kom hit igår, med bil. det var en kul resa. allt handlade om mat och förolämpningar ^^ när vi väl kom fram och hade instalerat oss på hotellet tog vi pendelåget in till centrala stockholm och gick lite i butiker. jag köpte dock inte mer än vantar men idag ska det bli mer. vi ska även flytta in till en lägenhet typ mitt i stockholm <3

     

i tisdags var jag och lämnade in bilen hos saab. ena fönstret var trasigt men det lagade de snabbt. sen åkte jag till emolié och vi var ute och gick i ungefär två timmar. det var skönt. naturen är fin och emokid är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0