stockholm in rain

igår dog en liten bit av mig; min dator gick typ sönder eller gjorde sig känd som oanvändbar. jag är sur. jag kommer att gå tillbaka till inet med den och aa, jag vet väl inte riktigt vad jag vill men jag vill inte vara ägaren till en dum dator.

annars har vistelsen här varit bra. världens godaste restaurang är lätt innergråd (tror den hette så) och shoppingen här är underbar. har köpt två koftor, en jacka, en klänning, två linnen, en tshirt, smycken, en halsduk.. det var nog det ja. men sen är jag inte så förtjust i stockholmarna. har inte stött på någon trevlig "civil" stockholmare utan bara sura, aroganta och själviska stockholmare, dock är somliga expediter helt underbara men överlag urk.

just nu sitter jag här i en etta i centrala stockholm och har utsikt över nk huset, några kyrkor, katarinahissen och erhm, hela gamla stan :D helt okej tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0