toleredskolan

idag var det högskoleprov. det var kul ^^ var nära att somna på läs-provet, som var innan lunch. däremot kom det ett likadant efter lunch och då var jag nära på att somna igen. sen när provet var över så sa de att facit kom upp på internet och text-tv vid 17. tiden. och jag har rättat mina resultat, vilket var spännande. kan ju inte säga att det gick jättebra men det var första gången och då får det gå lite halvtokigt. sen vet jag inte hur de får fram det riktiga resultatet men jag får poängen om fyra veckor. läääängtar :P

imorgon blir det att jobba. hoppas min babe är där annars blir det inte lika kul. aja. puz.

Kommentarer
Postat av: ämälie.

hooowzzz it going in da stockholm?

2008-10-29 @ 21:22:39
URL: http://minimorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0