trädens gård.

igår vaar det nära att det inte blev någon utgång, fastän vi hade sagt att det skulle bli det i flera dagar.

jag och emokid åkte in till göteborg där vi träffade anna och nina och jonas :O hoho. så kvällen blev väldigt lyckad. hans kompisar var där också och de är ju alltid trevliga. sen var anna en riktig panter och lös upp hela stället. och hihi, emokid klarade inte riiktigt av trycket och blev skakis ^^ hihi. fast vi hade kul. vi är bäst på att dansa och locka till oss killar som vi sen gör oss av med, lite diskret. NOT.

kvällen får 4/5 :D yey.

glömde att tillägga att välkomstljudet för mig och emokid blev en jätterap från en kille på emotrappan. hans kompisar bad honom färemot att uppföra sig när jag och emelié brörjade skratta :P
sen så träffade vi en gammal goding med solbrillor på andra sidan rutan. han var rolig. och snäll :) sen måste jag tillägga att "något gott" smakade för mycket lime :)

Kommentarer
Postat av: Sahlénaa

ooh :D disserMaowlin. och jag hade det jätteskoj!

2008-10-04 @ 13:22:35
URL: http://annasahlen.blogg.se/
Postat av: e.

haha, skakis. well well. :D jag hade det jätteskoj ockzå. panter-adnan kanske anna får heta nu! :D

2008-10-04 @ 14:17:47
URL: http://minimorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0