a new day has come

jao. första dagen i  skolan denna vecka. jippi! helgen tillbringades på hornbach. fick en rolig kassa i söndags så jag fick stå upp i 6h <3 lovely. idag har jag hunnit plugga på spanskan, franskan, historian och nu har jag även gjort klart första utkastet till både bokrecensionen och information om sveriges traditioner :D vilken toppen morgon, och nu vill jag gå hem och sova.

fick lite smått roliga sms inatt som gav mig beslutsångest, anyway. det var fint ändå.

gaah! en viss person ska vara blöt hela helgen så det blir nog inget linköping ändå. får ta det längre fram i mitt liv. typ om två helger? naj, det kanske inte heller går. fukk it. aja. allting löser sig : )

nu ska jag ha historia. sista lektionen innan provet. synd att det inte är sista provet innan studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0