: ) livet vänder

nu är det mesta på uppgång :) i torsdag var jag inne i göteborg med vikki och börje. jag köpte mig en ny tröja och sen tattade vi lite godis haha. eller inte vi, börje. för hon känner alla :)
hon fick dock ge sig av efter mycket om och men till chalmers så då åkte jag och vikki hem.

i fredags var jag och emil på björn, soran, måns och özz och jag måste säga att det var det roligaste jag varit med om på länge :D özz var så underbar när han derv om vita och svarta ^^ ja, han fick mig att skratta. och soran, älskade soran :) vilken pessimist kille är ^^ men bra. och söt. sen var måns ganska rolig när han berättade om sin son. och björn var också rolig :D trodde han skulle vara sisådär pga hans medverkan i morgonsoffan och sverige pussas och kramas (som inte var speciellt roliga), men i a f . han var väldigt kul han med.
det roliga med denna ståuppkonsert var att det fanns en tjejer-skaffa-er-mer-självförtroende-för-ni-är-alla-vackra känsla i deras "tal"´. det var fint gjort av dem. det gör en glad och jag hoppas att alla som var där tog i det och tänkte mer positiva tankar óm sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0