strömstad

igår åkte vi upp till std för att liva skulle döpas : ) hon var jättesöt i kyrkan och skrek som bara den. det gick dock bättre när prästen la henne på mage när hon skulle få sig ett dopp. efteråt åkte vi till parabolen för att mysa lite. det visade sig att ett utav mina kusinbarn är en riktig sportnisse. fick springa runt kvarteret två gånger med henne. sen så var amanda väldigt rolig att prata med, och hon har blivit så stor !! sheet..

mor och martin beslutade sig för att stanna kvar i strömstad så jag och sara tog bilen ned till kungälv. jag träffade på jonas på en mack och pratade lite med honom. trevlig kille : ) sen kom jag hem. klockan var väl närmare 23.30 och jag ansåg då att en film inte kunde skada. love actually blev det. en så fantastisk film fast jobbig; jag vill också vara kär ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0